Re: FVE - základní poznatky

Pikulik picom na volny.cz
Sobota Březen 5 15:56:46 CET 2022

Vyrábí se toho spousta, toto bylo nejlevnější řešení s MPPT, 24V
baterkou a nízkým napětím panelů které jsem našel.

Mám u toho olovo asi 300Ah, LiFePo4 (8ks) je na cestě.
Kupoval jsem s WiFi modulem, ale aplikace je nepoužitelná.
Teď jsem k tomu koupil solar-assistant.io a konečně mám online
monitoring. Je tam možno nastavit několik režimů provozu. Já jedu bez DS
v sezóně je sluníčka dost. Na zimu jsem výstup vypnul, ale měnič žije
dál z baterky. Pokud je světlo tak dobíjí baterku a v noci spí. Jediný
problém jsou hučící ventilátory.

Doporučuji platit přes PayPal. Máte rok páku na prodejce v případě
problémů. Z Německa přišel asi za čtyři dny. Doklady žádné.