Re: FVE - základní poznatky

Sobota Březen 5 15:14:44 CET 2022

Diky za tip, prostuduju?
Zatim jsem nasel, ze ty REVO menice maji docela siroky sortiment, treba
Hybridní měnič napětí REVO VM PLUS 5500-48, 5,5kW/48V - eROKOB
<https://www.erokob.cz/hybridni-menic-napeti-revo-vm-plus-5500-48--5-5kw-48v/>
se mi zatim libi nejvic.
Nevim, jak moc je dobre to predimenzovat, chci k tomu zatim pripojit 2x2
panely po cca 400kWp. Ale zase aby nebyl problem s rozbehem lednicky na
baterii atp. Baterka je taky otazka, evidentne je to delane na olovo,
ale ma to uzivatelske nastaveni, takze vhodny pocet LiFePO4 clanku by to
snad dalo taky.
Planuju 3.5-4kWh
Umi to tedy snad dokrmovat solar ze site a bez solaru sosat baterku nebo
naopak prebytkem nabijet, po vybiti prejit na sit, jak se mi zda?
Ma to dle vseho RS232 ale zatim jsem nenasel popis protokolu, je sance
ho najit?