OT: Vodni "slem"

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Březen 5 12:54:54 CET 2022

Dne 5.3.2022 v 11:31 Jindroush napsal(a):
> Zdravim,
> nejspise otazka pro akvaristy - da se neco delat s takovym tim "slizem",
> ktery se casem vyskytne vsude, kde proudi voda?
> Pokud se nepletu, je to nejaky bakterialni film, takze asi by to slo
> nejakym selmosmrticem, ale to je zase v protikladu s tim, ze to ma byt
> pitne - je to takova ta fontana pro kocury (docela si to oblibili, takze
> bych asi neresil potrebnost takoveho bazmeku)
>
> Nebo proste jednou za N dni rozborka a mechanicky/saponatove ocistit?

Dobrý den,

to znám. Máme doma dvě dekorativní fontány, zhruba jednou za 3 měsíce až
půl roku (podle stupně zasranosti) je demontuji, umyji v myčce
dezinfekčním programem na kojenecké lahve, poskládám a je zase načas
pokoj. Zkoušel jsem i dezinfekci po umytí nějakým lihovým dezinfikátorem
na kůži (lidskou teda :-), ale nebyl vidět žádný přínos, tak už to nedělám.

jf