OT: OrangePi Zero 512MBRAM+16GB microSD Kingston

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pátek Březen 4 10:41:24 CET 2022

Sam jsem u jednoho zakaznika neco podobneho kvuli rozpoctu provozoval.
Na restart tam bylo Raspberry Pi.
Vzdy mi ale u toho chybelo KVM. Jedina nahrada, co jsem nasel je
https://pikvm.org/ ale neni to uplne levne.