OT: OrangePi Zero 512MBRAM+16GB microSD Kingston

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Březen 4 07:44:47 CET 2022

Ty grafiky to určitě počítají nesrovnatelně rychleji.
Ale zase OPi má spotřebu 2 watty (4 jádra, maximálně 1.4 GHz).

Pravděpodobnější je ale asi to, co psal pan Šerých. Že to mohlo sloužit
pro nějakou vzdálenou správu.

PL