Re: OT Divné hovory

Čtvrtek Březen 3 15:20:34 CET 2022

https://debaty.net/discussions/2907077-mobily-budou-k-necemu

BTW: Tak se to číslo vyjasnilo. Volala ta kolegyně z pošty, nabízela nějaké
výýýýhodné finanční produkty.

BTW2. Používat mobilní čísla začínající devítkou co jsou dost profláklá
ohledně různých soutěží typu "za minutu volání účtujeme xxx korun" pro
normální kontakty je nápad hodný génia :-(

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 3. 3. 2022 13:46:20
Předmět: Re: OT Divné hovory
"Už se to tu kdysi řešilo, když byly pevné linky, tak lidi zvedli všechno.
No a když to byl nějaký opruzovač, tak se s tím seklo. Nevím, proč to tak
nefunguje i v mobilní době. Jakoby to číslo na displeji bylo magické, když
není "standardní" a lidi to zasekne...

čtvrtek 3. března 2022 Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw na seznam.cz