Re: OT Divné hovory

d.petr d.petr na post.cz
Čtvrtek Březen 3 08:52:26 CET 2022

Se divím, že nikdo nazmínil macOS nebo prostě klasický UNIX.
Když je teď ta doba, co takhle ruský operační systém "Patriot OS". Údajně se na něm pracovalo, ale nic
dalšího nevím, jen jsem o něm teď našel zmínku.
Jinak se lze inspirovat na
https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_opera%C4%8Dn%C3%ADch_syst%C3%A9m%C5%AF

P.