Re: OT Divné hovory

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Středa Březen 2 22:34:47 CET 2022

Mám podobné hovory, ale hlavně jde o hovory kvůli investicím ze
Švýcarska a Británie. Už delší dobu na ně hovořím školní ruštinou
"ďévočka, málčik, smatrí" a když dojdeme do fáze "rúskij", tak zavěsí.

Poslední hovor byl z Francie, ale my se přes jazykovou bariéru ruštiny
už dlouho nedostali dál. :-)

Standa