OT: jak zaplatit aplikaci do mobilu/anfroid na google play ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Březen 2 20:15:46 CET 2022

Zeptej se ve své bance na jednorázovou virtuální internetovou kartu.
Některé banky ti jí vydají na bankomatu. Je to jen papírek s potřebnýma
číslama, omezenou platností a omezenou částkou.