RE: OT Divné hovory

jan na galuszka.cz jan na galuszka.cz
Středa Březen 2 18:22:43 CET 2022

obcas mi volaji z posty a cislo se na mobilu zobrazuje +420 954 123456, takze ihned vim, ze to je ceske cislo

prezvaneci mi volaji napr.

+218944053705  .. ukaze se Libie

+20653466079 .. Egypt,

a dalsi

Pokud nekdo zavola jenom jedno nebo dve zvoneni, tak to automaticky ignoruji.

Nejhorsi na tom je, ze volaji ve 4 rano, v hluboke fazi spani.

S pozdravem

             ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:   <mailto:jan na galuszka.cz> jan na galuszka.cz )