Re: OT Divné hovory

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Březen 2 17:15:26 CET 2022

Zdravim,

klidne bych tam dal uz postarsi, nebo pro jine platformy (salove pocitace, ci mobily),
anebo s exotickym nazvem, nebo vetve linuxu, ktere bezne taky nejsou moc zname,
co bezny BUFU 'operator' asi znat prilis nebude:
- CP/M
- VMS (openVMS)
- Symbian
- Plan 9
- System76
- Haiku
- Minix

anebo ze srandy zkusit klidne i MS-DOS, nebo Raspbian

:)

--------------------------
Sam
--------------------------

Sent: Wednesday, March 02, 2022 at 5:03 PM
From: "Pavel Poucha" <pavel.poucha na papouch.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT Divné hovory

Ahoj Pavle,

Chrome OS nebo můj oblíbený (a končící) CloudReady OS

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com[mailto:pavel.poucha na papouch.com]
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

Máte-li chuť, navštivte naše stránky http://www.papouch.com/[http://www.papouch.com/]

st 2. 3. 2022 v 15:56 odesílatel Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz[mailto:edizon na seznam.cz]> napsal:
V opledne mi volala ještě další, z čísla 491645396734. Třeba budou ještě další.

Díky za inspiraci. Zkusím večer s podnájemníkem, který umí poněkud lépe anglicky, nacvičit hovor na téma hodně soukromých počítačů s více různými OS:-)

Nějaké náměty na další OSy soukromého počítače kromě windows a linuxu?

PH