OT Kearny Fallout Meter

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Březen 2 13:05:42 CET 2022

V současné době je lepší, když se místo BF.. a LM358 použije nějakej
moderní pikoampérovej OZ s cenou stejnou jako 358. Třeba MCP6002, nebo
jeho novější ekvivalenty. Ten operák má vstupní proud číselně asi jako
BF245, jenže BF to má v nA a MCP v pA.

Hlavní je skutečně dobře odstínit světlo i rušení. Při těchto pokusech
snadno zjistíte, že i černé věci jsou často celkem průsvitné. Je to pak
kompromis ohledně stínění světla vs stínění radiace.

PH