Re: OT Divné hovory

Dokud nevoláte vy, tak nic neplatíte, ne? Dřív se mi stalo, že mě někdo
(=zahraniční číslo) prozvonil, hovor 1 vteřina, asi čekaj, kdo se nachytá a
zavolá zpátky.

Jak není na začátku +420 (=CZ), tak je to podezřelé, pokud nečekáte
zahraniční hovor nebo tam nemáte nějaké kontakty.

P.K.

st 2. 3. 2022 v 9:36 odesílatel Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw na seznam.cz>