OT Kearny Fallout Meter

ahorna na seznam.cz ahorna na seznam.cz
Úterý Březen 1 17:32:05 CET 2022

Mohl bych Vás poprosit o zdroj k těm pěti "výstražným úderům"? Hledal jsem
na internetu, ale zatím bez úspěchu.
AH

"---------- Původní zpráva ----------
Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Datum: 28.02.2022 21:44:54
Předmět: Re: OT Kearny Fallout Meter

No uprime by me zajimalo, jak by vybrali cile. Hovori se o cca peti
atomovkach pro vystrahu, co by USA v Evrope jeste neresili... Cestou z
prace me to taky napadlo, kdyby treba zapomeli jak je nas...a Praha, ze
by bylo mozna dobre merit a vyhybat se vic zamorenym uzemim, ale nevim,
no, jestli by to melo smysl...
Nemci jsou jejich vyznamni obchodni partneri a Francie, Anglie zase maji
cim odpovedet. Tezko predvidat.