macaci (kocici) silica gel

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Úterý Březen 1 13:06:03 CET 2022

Nebo použijte
Chlorid vápenatý (anhydrát)
Ten muze i k potravinam a kilo ho koupite za 70,-
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of iko
Sent: Tuesday, March 1, 2022 12:59 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: macaci (kocici) silica gel

Nepotrebujem aby to vyzeralo, ani to nebudem jest ani to nebude s
potravinami. Chcem toho nasypat pol kila na spodok bedne a zavriet. A
kupovat 50gramov za 1.5 eura sa mi akosi nechce.

On 3/1/22 12:22, Jindrich Fucik wrote:
> Ahoj,
>
> ty o kterých se to píše že jsou silikonové, nebo silica gelové, tak ano.
Tedy je to jen navoněnej silica gel a poznají se podle toho, že jsou bílé až
průhledné.

> Ale že se ptáš zrovna ty?
> Tady sice mají jen vysoušecí sáčky (vysůšacie vrecúška by byly lepší), ale
i tak je to celkem použitelné.
> http://anrie.sk/product-category/obalove-materialy/absorbcne-sacky-a-i
> ndikatory/vysusacie-sacky-na-baze-silicagel/
> http://www.profipack.net/mater/desipak/desipak.html
>
> Než ze ti povede udělat z kočkolitu něco fungujícího a vypadajícího k
světu, tak ti to dá opravdu dost práce.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.