Elektrocentrala

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Březen 1 12:26:22 CET 2022

Ne, mám tam k tomu destičku s PICem, ten čeká až se to zasynchronizuje
(porovnává průchody 0) a pak se to přepne. (povel do té "čínské krabičky -
to je vlastně pouze stabilní přepínací relé se 4 přepínacími kontakty)
Míra
-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Lubor Otta
Sent: Saturday, February 26, 2022 2:23 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Elektrocentrala

To je velmi zajímavé automatické řešení. Kdo dělá to přifázování k síti,
ta čínská krabička?
Lubor

http://www.imatech.cz/elektrocentraly-generatory/54-dieselova-elektrocentral
> a-gd4ss-3-6000-ebwz-up-.html
> Koupenou v Německu, vyšla podstatně levněji. Jak teď nevím.
> Teď jak foukalo, tak bydlím v krušných horách (Nejdek) a kousek nad domem
> praskaly betonové sloupy 22kV. Takže bez elektriky cca 2,5 dne. Byla to
> záchrana. Spotřebiče strategicky rozházeno mezi fáze. V pohodě, jednou se
> vyhodil jistič z důvodu toho, že jme zapomněli, že jedeme na agregát a
> zapnulo se toho najednou opravdu hodně.
> K přepínání mezi ČEZ - elektrocentrála -

https://www.aliexpress.com/item/32966730301.html?af=3964278_1&cv=38908678&cn

=42r7wwigx5erfokg4fatz2m0jp72679l&dp=v5_42r7wwigx5erfokg4fatz2m0jp72679l&utm