Re: USB-C jako regulovatelný zdroj?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červen 30 23:53:22 CEST 2022

A když místo arduino dám stm32, vypadne výsledků ještě víc. Takže se to
zdá být jako použitelná cesta.

Zatím bych to teda viděl na nějaké STM s integrovaným USB, ten PD
švábík, tlačítko a dva inkrementální čudlíky pro případné ruční ovládání.
Pak k tomu program v QT, aby nepřišlo zkrátka i jedno dítě s Linuxem, co
mám na kroužku.

Ještě mě zaujal FT602, je paralelní, něco jako FT245 za dávných časů,
ale do 5 Gbit:-)
jen jsem pro něj zatím nenašel žádné jednoduché a zábavné využití

PH