FV - ekonomika - bylo par postrehu ze skoleni

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červen 28 15:01:46 CEST 2022

Já už jsem vyrostl z tahání kabelů a stal se ze mě zarytý příznivce
variabilního řešení.
Když jsem rekonstruoval barák, tak jsem si natahal spoustu datových
zásuvek (68 dvojzásuvek) v domnění, jak musím mít navždy klid.
Samozřejmě ne. Většina je jich nevyužitých (což se dalo čekat), ale zase
je spousta míst, kde bych jich v daném místě potřeboval víc.
A to nemluvím o tom, že by se mi tam hodil dotáhnout třeba stlačený
vzduch a případně i další věci.
Zato tam mám třeba natahaných i spoustu koaxů, která ale už dneska zase
nevyužiju prakticky na nic.

Takže takto poučen už dneska všude dělám co nejvariabilnější systém, kam
můžu dodatečně dotáhnout co budu v dané chvíli potřebovat.
Odhadnout dopředu naslepo co budu potřebovat za několik let podle mě
dost dobře nejde.

PL