FV - ekonomika - bylo par postrehu ze skoleni

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Červen 28 10:49:12 CEST 2022

Tak v tomhle případě jsem si jistý, že boom FV bude mnohem rychlejší než
nějaké nové metody akumulace - vodík atd...
A ten příměr s auty je irelevantní. Možná nevíte, že benzín se v počátcích
kupoval ve velkém v lékárnách :-)

pondělí 27. června 2022 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>