Re: Hybridní měnič na síť

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Červen 28 10:17:52 CEST 2022

Pak mě ještě napadá, že maximální nabijeci proud lifepo4 baterie snese
třeba do 80% své kapacity a pak se proud zmenší až na minimum takže už dále
asi nemá cenu ji nabijet resp nabijet se může, ale zase panely pojedou
naprázdno pokud zbytek energie nevyuziji treba přímou spotřebou... A
ideální provoz baterie je třeba 30%-80% nabiti tedy cca polovina její
kapacity... To jsem v té myšlence před tím ani nepocital.