Re: OT Hučení počítače

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Červen 27 21:19:38 CEST 2022

No to není blbost, to už jsem kdysi taky používal, ale je to dávno.

A vysvětlení je prosté: Kvalitní vybití kondíků a tím i vyřešení
nějakého nedigitálního stavu typu latch-up. A možná i digitálního, třeba
takovej RS klopák ze 4093 nezapomene snad ani pod 0,1 V. Použil jsem to
kdysi v nějakém přístroji, kde bylo požadováno hezké, bohužel
nízkonapěťové, tlačítko power. Je tam kondík 1 mili a když se na několik
dní vypojí ze zásuvky, nezapomene zda byl zapnutej, nebo vypnutej.

Teď ale zatím ani nevím, zda ten hučící problém byl definitivně jen
jednou, nebo se někdy bude opakovat. Další pokračování výzkumu bude
jedině při opakování.

PH