Re: soláry a solární ohřev vody

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Červen 27 17:14:48 CEST 2022

Máte páječku? Změřte si napětí, jaké budete mít mezí rozpojeným PE
zásuvky a PE páječky - samozřejmě zapnuté za studena a za tepla.

Já su taky velkej šetřílek, ale prostě jsou věci, které se musí udělat
bezpečně. Jo kdybych bydlel na americkém venkově, bojler venku někde v
přístěnku na sprchování, tak mi to bude asi celkem jedno, když mi ten
přístěnek odletí na oběžnou dráhu. Ale zdemolovat půlku ulice, to asi
není úplně žádoucí.

Byl jste varován, ale máte svobodnou vůli a následky té svobodné vůle si
ponesete vy.