RE: OT Hučení počítače

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Červen 27 16:42:46 CEST 2022

Impulzne to klasicky vetra kdyz mate nastaveny pasivni rezim chlazeni – většinou to bývá na baterce. Kontinuálně pak při active – většinou při napájení.

Hledal bych zradu v thermal managementu at uz driver, nebo nejaka nova super hyper featura W11. Nemam je rad a jsem na to hrdy :) Zkusil bych preinstalovat ovladace desky/biosu pripade update biosu

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Monday, June 27, 2022 4:35 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT Hučení počítače

Ne, tohle není mechanický problém.
Primárně jde o to, že z nějakého důvodu větrák běžel na max.
A až vedlejší je, že to max. je hlučný. Na druhou stranu, ten větráček nemůže bejt moc velkej a zdroj má snad 300W (cihla asi jako 3 obyč. zdroje Lenovo vedle sebe), tzn. max. hlučnost je z mého pohledu v pořádku.

Takže ještě jednou:
Proč počítač bez zjevého vytížení (00nic % CPU, 00nic % GPU) maximálně větral, když před 10 minutama, při opravdovém vytížení, trvajícím 3/4 hodiny, skoro nevětral?
Proč to dělal napřed impulzně a pak kontinuálně?

PH