Re: soláry a solární ohřev vody

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Červen 27 14:17:35 CEST 2022

Pracky so vstupom na teplu vodu sa vytratili.

Vyrobca pracky si nezoberie na triko poskodenie jemneho umeleho pradla, ked
nan potecie prilis horuca voda.
Voda by sa musela zmiesat este pred vstupom do bubna a muselo by byt
zabezpecene, aby v ziadnom pripade nebola presiahnuta nastavena teplota
vody ani na okamih (neotvoreny ventil studenej, odstavka studenej, porucha
ventila studenej... )
A to je technicka/technologicka komplikacia.

Ohrev na pozadovanu teplotu sa musi stihnut do urciteho casu (timeout) ,
inak pracka vyhlasi poruchu ( ohrevneho telesa ).

Teoreticky to mozne je, prakticky iba staci vychytat mnozstvo "certikov"
Alebo sa bude prat, len ak bude "vhodna hodina a vhodne pocasie na pranie".
;-)

Dodo

po 27. 6. 2022 o 13:04 <kral.j na centrum.cz> napísal(a):