Re: Hybridní měnič na síť

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Červen 26 19:22:03 CEST 2022

Ten vypadá dobře akorát se obávám hlučnosti... Baterii bych měl. Energii
hodlám hlavne využívat až budu večer doma. Samozřejmě spíš na takové ty
nenáročné spotřebiče (světla, nabíječky, router - který by asi jako jediný
mohl přes baterii bez stridace bezet pořád...).

Dne ne 26. 6. 2022 18:49 uživatel Jaroslav Buchta <
jaroslav.buchta na hascomp.cz> napsal:

> [...]
>
> Dne 26.06.2022 v 18:45 Michal Grunt napsal(a):
>
> Ať hledám jak hledám tak nic vhodného pro tak malý výkon panelu (340Wp)
> nemůžu nalézt. Tak se poohlizim po komponentach. Pokud pouziji nějaký
> takový stridac podobné konstrukce bude něco proti něčemu pokud bych výstup
> 230V připojil do rozvaděče kde jsou vodiče ke spotřebičům (světla...)?
> Samozřejmě bych musel zajistit, aby v žádném případě nedošlo připojení ke
> gridu (jestli používám správně názvosloví prostě, aby nedošlo k připojení
> na rozhodnou síť - použít prepinaci relé). Jak by to pak bylo s PEN?

>>> 48V když na tom budete mít i rychlovarrku nebo klimu, nemá smysl brát