Re: Hybridní měnič na síť

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Červen 26 18:45:43 CEST 2022

Ať hledám jak hledám tak nic vhodného pro tak malý výkon panelu (340Wp)
nemůžu nalézt. Tak se poohlizim po komponentach. Pokud pouziji nějaký
takový stridac podobné konstrukce bude něco proti něčemu pokud bych výstup
230V připojil do rozvaděče kde jsou vodiče ke spotřebičům (světla...)?
Samozřejmě bych musel zajistit, aby v žádném případě nedošlo připojení ke
gridu (jestli používám správně názvosloví prostě, aby nedošlo k připojení
na rozhodnou síť - použít prepinaci relé). Jak by to pak bylo s PEN?