FV - par postrehu ze skoleni

Neděle Červen 26 00:16:27 CEST 2022

Jo přesně, taky jsem důchodce a né že bych se za každou cenu snažil
utratit úspory, ale jednak budu mít dobrý pocit z toho, když při využití
virtuální baterie budu energeticky soběstačný a to včetně topení, no a
taky chci mít hezkou hračku :-)
Je mi jasné, že ceny energie a způsob účtování může být za nějakou dobu
úplně jinak, ale jak to bude za pár let, stejně nevymyslím, tak proč se
s tím zabývat. Pokud opravdu nastane s energií nějaký velký problém,
budu ve výhodě.

Anděl