FV - par postrehu ze skoleni

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Červen 25 21:45:08 CEST 2022

Na jednu stranu se o tom decentně pomlčí, takže máte pravdu. Na druhou
stranu to trafo musí ten proud dodat i když vy mu nepomůžete. Takže
např. myslím, že by v tom neměly být poplatky za OZE, protože v celkové
spotřebě opravdu to, co jste dodal ubylo. Nebo bych to bral i s tím OZE,
pokud by tam nebyl ten měsíční poplatek 200Kč. Ale proč to dělat výhodnější?

Takže jakou má možnost ten, kdo má jen malý přebytek? Asi jen baterky,
aby my to vydrželo přes noc.

Martin Záruba