FV - par postrehu ze skoleni

Sobota Červen 25 12:48:05 CEST 2022

Dobrý den,
velice zajímavé informace. O solárech uvažuju, už mám nabídky od dvou
firem. Chtěl jsem 4 KWp a pro nejvyšší dotaci 205000 mi nutí 5,4, že je
to téměř za stejnou cenu (rozdíl 6000 Kč). K tomu měnič 10 KW, že to dá
z baterky výkon max. 3,3 KW na fázi. Baterka Pylontech asi 10 KWh -
rozšiřitelná. Jak jsem se zmínil, že bych chtěl využívat virtuální
baterii ČEZu a že bych chtěl vědět, jestli s těmi papíry od nich
(projekt, revize) to budu mít bezproblémové, jestli to už někomu
zařizovali a jestli jsou na to nějaké reference, přestali se mnou
komunikovat. Tak nevím, jestli z ČEZu mají všichni takový respekt, nebo
to nedělají z jiného důvodu?

Anděl