Re: Ještě malá důležitá poznámka k nabíjení Li aku a teplotě

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Sobota Červen 25 10:28:58 CEST 2022

Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda v zimě vyhřívat LiIon baterie (umístěné venku v rozváděči) nějakou vyhřívací podložkou, například zapojit dvě do série (24V)
https://www.bitiba.cz/shop/doplnky_potreby_pro_psy/pelisky_pro_psy/vyhrivane_pelisky/484937

Děkuji Pavel