Re: Windows 11 se sleepují, nebo možná vypínají i když to mají zakázané

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červen 23 23:53:02 CEST 2022

Tak kdyby to někoho zajímalo, tak se potvrdilo moje podezření:
Je potřeba spustit staré ovládací panely z XP
(na obrázku je cesta a vzhled cílového panelu i s typickou ikonkou na
taskbaru)

Tam dát pokročilé
A pak Režim spánku / režim hybernace za
Tam Napájen ze sítě = 0

Při té příležitosti jsem pak ještě vlez do vlastností tlačítek napájení
a tam povolil hybernaci, abych jí mohl cíleně použít místo vypnutí.

PH