Ponekud zoufaly dotaz

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 23 18:39:49 CEST 2022

Spínaný zdroj a velký náběhový proud díky magnetizaci trafa?
Podle mě problém u spínaných zdrojů je spíš nabíjecí proud kondenzátorů
v DC meziobvodu.

Ke konkrétnímu problému: už to zaznělo dávno. Spotřebiče napojit přes
prodlužky
z jiných fází. Pokud i poté se problém objeví, je to někde ve zdi.
Pokud se naopak projeví na jiné fázi přes prodlužku, tak začít půlit
intervaly.
Pokud se na prodlužce neprojeví, tak postupně připojovat zpátky do
původních zásuvek.

Jističe bych asi měnil až se zjistí příčina problému. S těmi stávajícími
je "jistota", že se
problém aspoň občas projeví.

PL