Re: Windows 11 se sleepují, nebo možná vypínají i když to mají zakázané

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červen 23 17:56:52 CEST 2022

No ty editory to maj s ukončením jednodušší. Prostě v obsluse události
Exit, nebo tak nějak, dají cancel a to je všechno.

Já tak nějak doufám, že tehnhle problém není úplně výjimečný a že bude
existovat nějaké řešení typu někde povolit normální ovládání hybernace a
pak v tom nastavení co jsem ukazoval, prostě přibude další položka a tam
dám taky Off.

PH