Re: Windows 11 se sleepují, nebo možná vypínají i když to mají zakázané

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červen 23 13:34:03 CEST 2022

Tím by se restartovalo několik jiných počítačů, které nejsou notebooky.
Toho bych si asi všim:-)

Spíš mám podezření, jestli tam není ještě další, v tom nastavení
nezobrazený krok - hybernace a ta zůstala zapnutá.

PH