Re: Windows 11 se sleepují, nebo možná vypínají i když to mají zakázané

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červen 23 10:58:12 CEST 2022

Vypnout požadavek hesla umím. Jenže mě jde o to, aby nedošlo k uspání,
tedy aby třeba nepřestal běžet 3D tisk, nebo měření.

Prostě očekávám, že když nastavím Nikdy, tak se nikdy neuspí. To vždycky
dřív fungovalo, jenže teď ne.

PH