Re: SEPIC měnič Uin = 10~30V, Uout = 24V, Iout = 1A

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Červen 22 23:17:51 CEST 2022

SEPIC lze udělat ze skoro libovolného švábíka typu step-up. Takže stačí
najít nějaký malý s požadovanými parametry (vzhledem k 60V ale asi s
externím tranzistorem). Možná by vyhověl i UC3843, nebo nějaká jeho
rychlá verze, jako UCC28C43, aby byly menší cívky.

PH