Zase tlak v pneu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Červen 22 20:16:46 CEST 2022

Zajímavé, jak to tu čtu, on ten foukací sprej fakt k něčemu je? Já jsem za
posledních dvacet let gumu píchnul několikrát, ale prakticky vždycky tak, že
byla o něco roztržená (obrubník při vyhýbacím manévru, kus železa na
dálnici, trčící drát z armatury na dálničním mostě), radosti s hřebíčky a
vrutíky se mi asi vyhýbají.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Tomáš Mádr
To: HW-news
Sent: Wednesday, June 22, 2022 7:28 PM
Subject: Re: Zase tlak v pneu

Myslím sprej, co z něj leze pěna, která gumu jak nafoukne, tak malé dírky
nouzově zalepí. Akorát na gumu ba offroadu to chce kvůli velikosti alespoň
dva okolo 0,5l každý. Oni to tam sice píšou, jak velké kolo to nafouká, ale
je potřeba počítat s rezervou.

Tomás OK2MTM

Dne 22. 6. 2022 18:54 napsal uživatel Josef Dvoracek
<josef.dvoracek na gmail.com>:

> dva velké nafukovací spreje

myslíte sprej co obsahuje těsnící hmotu, nebo existují i spreje které
jsou jen na foukání?

díky

JD