Zkusenosti s VOLTCRAFT IPC-8

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Středa Červen 22 12:12:20 CEST 2022

Zaznamenal jsem – chystám se ji následně lousknout, ale chtěl jsem něco co umí i moderní články. Mám I modelářskou nabíječku, ale měřit na ní NiMh po jednom je opruz

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: středa 22. června 2022 9:23
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Zkusenosti s VOLTCRAFT IPC-8

IPC-1 mám a dodnes používám. Za problémy stojí vyschlé elyty. Buď to špatně nabíjí, nebo to baterky uvaří.

http://ok1mhk.blogspot.com/2021/03/oprava-nabijecky-voltcraft-ipc-1.html?m=1

středa 22. června 2022 <konference na vojtek.biz <mailto:konference na vojtek.biz> > napsal(a):

Zdravím,

Má někdo zkušensti s uvedenou nabíječkou. Mám pořád ješte starého Voltcrafta IPC-1 a uz je mimo. Navíc se k baterkám ne vždy choval pěkně.

Díky

J.V.