Jaky frekvencni menic

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Červen 22 11:14:39 CEST 2022

Zdravim,

jelikoz jsem kdysi nakoupil zasobu mensich jednofazovych menicu Siemens
nemel jsem cela leta potrebu nejaky shanet. Nicmene ted potrebuji nejaky
novy pro nemeckou frezku Duplex s original 3f motorem 1.5kW ...ty co mam
jsou 1.1kW.
Motor by mel umet bezet i na 1f menic zapojeny do trojuhelnika aspon
podle stitku:
http://www.cncnet.info/galery/dilna/Duplex/stitek_motor.jpg
Nicmene v dilne mam 3f k dispozici. Vyhledove by mi ale asi byl
praktictejsi ten 1f, protoze kdo vi kam me vitr zavane a 3f nemusi byt k
dispozici.

Nepotrebuji s tim delat zadne harakiri...snizeni otacek by stacilo treba
jen na 50% a maximum treba 100 maximalne 120%.

Dela se toho strasny kvanta a netusim co je ok a neni...treba jsem
nasel:
https://eshop.technoline.cz/frekvencni-menice/462128-frekvencni-menic-ri3000-2s0022g-1f-22kw-230v-rs485-rievtech

Bylo by fajn kdyby menic mel bud vstup nebo primo na sobe na nejake
analogove kroutitko pro nastaveni otacek.

Diky za tipy.

RV