Re: Re: soláry a solární ohřev vody

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Červen 22 09:12:30 CEST 2022

Do pozornosti davam este dalsiu funkciu regulatorov:
- nocne vychladenie zasobnika

S prislusnymi polozkami ako casovy interval, teploty, letny rezim... a pod.

Ta byva tiez rieseim problemu: "Rano mavame namiesto teplej vody studenu!"

Dodo

Dňa st 22. 6. 2022, 7:40 Dodo Racek <dodoracek na gmail.com> napísal(a):