Zase tlak v pneu

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Červen 21 15:34:42 CEST 2022

> Jo, tahle opravná sada, co vyplní pneumatiku nějakým blátem...
>
> Já jsem koupil tohleto (nebo podobné), stojí to pár korun a jednu až tři
> díry s tím zalepíte. Jen je potřeba počítat s tím, že když na tu díru
> aplikujete lepidlo, ucházející vzduch ho na vás plive :-)
>
> https://www.alza.cz/auto/opravna-sada-na-bezdusove-pneu-d5155170.htm
>
> (Musíte ovšem vědět, kde ta díra je.)
>
> P.K.

Tak ona ta opravná sada je od výrobce auta (Subaru) a pravda je, že to
jakžtakž funguje a hlavně je to i pro blbce a do špatného počasí. Když
máte gumy před výměnou, asi to má i nějaký smysl.
Tu opravnou sadu na bezdušové pneu znám, koneckonců něco podobného jsem
viděl i v pneuservisu, jen bych to nechtěl řešit někde na cestách. Už
jenom někde v lijáku zjišťovat, kam mám narvat tu čisticí jehlu může být
docela výzva :-D

jf