OT: Eagle - CNC

quattrohaje na haje.cz quattrohaje na haje.cz
Úterý Červen 21 08:41:10 CEST 2022

Dobrý den,
provozuji, zde jsou nějaké poznámky a případně následné články

http://quattro.haje.cz/2021/04/vyroba-dps-na-cnc-frezce/

Hezký den V.Loula
---------- Původní e-mail ----------
Od: Jiří Linhart <hw.jirilinhart na gmail.com>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 21. 6. 2022 8:01:41
Předmět: OT: Eagle - CNC
"
Dobrý den všem.

V tomto aprílovém počasí chtěl bych zkusit frézovat DPS pomocí frézky . Data
mohou být pro plotr hpgl, g-cody, nebo dxf.

Zatím jsem našel pouze dvě možnosti mill-outline a pcb-gcode

Problém zatím vidím v nastavení. Je někde nějaký nejlépe český návod jak to
nastavit nebo jiný způsob jak dostat dat jiným způsobem pro frézování. Jedná
se mě o nastavení velikosti nástroje, počet a vzdálenost objetí spoje  a
pod.

JL