Re: Hybridní měnič na síť

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 20 21:30:39 CEST 2022

Na to by zřejmě byl správný nějaký výrobek z kategorie mikroměnič.
Já jsem se díval po těch větších. Ale divil bych se, kdyby v
mikroměničích taky nebyla široká nabídka z Číny.
Když jsem to tak procházel, tak jsem z toho nabyl pocit, že soláry už
přešly do kategorie spotřebního zboží.

Tohle mi přijde jako docela dobrá stránka:
https://www.cleanenergyreviews.info/blog/best-grid-connect-solar-inverters-sma-fronius-solaredge-abb

PL