[OT] Vypocet ceny elektriny

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Červen 20 12:10:54 CEST 2022

S poslední větou bych byl opatrný, pokud jim nevidíte do účetnictví a do
hlav managementu. Taky jsme byli u dodavatele s dobrou pověstí a silnou
finanční skupinou (ČS). Bohužel je koupila Bohemia Energy... :-(

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of J. Polívka
Sent: Sunday, June 19, 2022 10:18 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Vypocet ceny elektriny

Tyhle stránky kde chtějí tel. číslo jsou takový trochu pro to aby vám
zavolali a dali nabídku.
MND patří pod Komárka, KKCG, dělal jsem tam cca deset let a nikdy nás
neprudil, myslím že ani nemá potřebu někoho
obírat. Byl jsem sice na nejnižší pozici ale poznal jsem všechny
ředitele atd... Nevím zda je nejlevnější na trhu, možná ne ale
tady se krachu jako u Bohemia Energy bát nemusíte.
J. Polívka