Re: Hybridní měnič na síť

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pondělí Červen 20 12:08:44 CEST 2022

Dříve bylo zvykem osazovat měniče  ventilátory. Teď je to většinou fanless.
Já osobně mám RCT Inventer 6kW a RCT storage 6kW + 11kWh baterii a nic z
toho není slyšet. Když jsem to testoval s indukční zátěží na hranici kdy to
ještě nevypla ochrana tak jsou možná trochu slyšet ty velké tlumivky
uvnitř, ale 3m od měniče není slyšet nic.

JP