Full High Bracket for Intel I340-T2 I350-T2

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Červen 19 22:43:45 CEST 2022

Já to u jedné síťovky vyřešil tak, že jsem našel dírovanou záslepku, u serverů kvůli airflow bývají často a ty díry okolo portů jsem vystříhal. Pasuje to skoro jako originál.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Friday, June 17, 2022 8:04 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Full High Bracket for Intel I340-T2 I350-T2

Zdravim,

nenasel byste nekdo ten zadni plech na sitovku Intel I350-T2 (jsou v hromade serveru). Ja ji koupil za dobrou cenu, ale byla s low profilem (coz jsem vedel).

Na ebay ji maji za dvacku, ale je to na dlouhe lokte...

https://www.ebay.com/itm/185117468140?hash=item2b19dc65ec:g:G2QAAOSw0vBUa-wU

Zatim jsem ten nizkej bracket narovnal a mam ji neprisroubovanou, ale je to jen provizorium.

RV