[OT] Vypocet ceny elektriny

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Červen 19 22:18:23 CEST 2022

Tyhle stránky kde chtějí tel. číslo jsou takový trochu pro to aby vám
zavolali a dali nabídku.
MND patří pod Komárka, KKCG, dělal jsem tam cca deset let a nikdy nás
neprudil, myslím že ani nemá potřebu někoho
obírat. Byl jsem sice na nejnižší pozici ale poznal jsem všechny
ředitele atd... Nevím zda je nejlevnější na trhu, možná ne ale
tady se krachu jako u Bohemia Energy bát nemusíte.
J. Polívka