Re: soláry a solární ohřev vody

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 19 20:02:19 CEST 2022

Aha, škoda.
Když jste ale teď zmínil ta tepelná čerpadla, tak si uvědomuji, že tam
jsem o použití solanky v zemních kolektorech kdysi četl.

U toho soláru by se to dalo udělat sezónně. Trocha soli stojí pár korun.
Tak by se na léto dala používat normální voda, a na podzim tam postupně
přisypávat trochu soli.
Na jaře zase vypustit a nalít čistou vodu.

Máme asi mnozí nasycenou solanku v myčkách. A tam se to myslím na
stěnách nijak neusazuje.

PL