Re: Hybridní měnič na síť

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Červen 19 16:20:30 CEST 2022

Tak to vypadá na to že vás odhalí, čili musíte hlásit. Jelikož má
externí proudová trafa, která s ním komunikují ne přímo, ale po sériové
sběrnici, bude to pomalé, nějaké malé přetoky prostě budou a při odečtu
vás odhalí.

Jestli ale máte FVE starou a pouštíte to ven, tak není problém přece
prostě přidat výkon v určitých mezích. Do 10kWp ale.