Zase tlak v pneu

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Červen 18 08:32:31 CEST 2022

ja beru jen tu situaci, kdy nafoukam na muj pozadovany tlak, auto
zaznamena, ze takto je to ok a da mi vedet, az se neco zmeni. vic
nepotrebuju.
a ty vypocty, tabulky, presnost, je podle me to nejmensi co se da v aute
spocitat. s doporucovanym zarazenym kvaltem otravuje snad uz kazdy auto :-)
t.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65